Thursday, July 28, 2011

4 Minute - First


ALL:First... First... First...
You're my first first

First... First... First...
You're my first first
SoHyun:Atama ja rikai dekinaiJiHyun:KOKORO ga HAJIKERU kankakuSoHyun:Hajimete oshiete kureta no waJiHyun:Kimi na no Gimmie now
Kimi no love...
JiYoon:I need you boy
Wake up wake up
Listen to me
GaYoon:Want you boy
Come on come on
Singing with me
GaYoon:You got me boy
Follow follow
Following me
You you my first
Tomerarenai kimochi
HyunA:You gave me
My first love
You let me know
First love
My only first boy
Baby let's go
(I gotta love now)
JiYoon:Soutou Excited shiteru
KIMI to no A to Z
MachikireNAI
GaYoon:I'm gonna love now
Dakara koso Give U all
ATASHI no first mo sasageru...
I gotta love now
ALL:You're ma ma ma ma
My 1st
Ma ma ma ma my 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
You're my 1st 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
Ma ma ma ma my 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
You're my 1st 1st
HyunA:Hitokoto de kimochi ga yureru
KIMI no motion de up up up
Shitemo down down down
Down down down
Kimochi ga up & down down
Down down down
JiHyun:Donna ni Girls ni kakomaretemoSoHyun:ATASHI dake wo motomeru KIMI
JiHyun:Tomadoi ga yorokobi ni ChangingSoHyun:KIMI na no
Gimmie now KIMI no love...
GaYoon:I need you boyJiYoon:Wake up wake up
Listen to me
GaYoon:Want you boyJiYoon:Come on come on
Singing with me
GaYoon:You got me boy
Follow follow
Following me
GaYoon:You are my firstJiYoon:Tomerarenai kimochi
HyunA:You gave me
My first love
You let me know
First love
My only first boy
Baby let's go
(I gotta love now)
JiYoon:Soutou Excited shiteru
KIMI to no A to Z
MachikireNAI
GaYoon:I'm gonna love now
Dakara koso Give U all
ATASHI no first mo sasageru...
I gotta love now
JiHyun:Let's go let's go let's go
KIMI to nara first tanoshimesou
Come on baby
SoHyun:Let's go let's go let's go
Kanari ii kanji
Kono mama de eien ni
ALL:Call me up boy,
Call me up boy
Hurry up boy,
Hurry up boy
HyunA:You gave me
My first love
You let me know
First love
My only first boy
Baby let's go
ALL:You're ma ma ma ma
My 1st
Ma ma ma ma my 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
You're my 1st 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
Ma ma ma ma my 1st
You're ma ma ma ma
My 1st
You're my 1st 1st

No comments:

Post a Comment